02 November 2013

Final Exam Yaw.

Assalamualaikum.

So, agak lama jugak aku menyepi dari terus update blog ni. Actually, banyak jugak cerita yang ingin aku sampaikan tapi tak tersampai. Got it ? Haihhh, maybe sebab tak sempat and aku malas nak update. Hohoho, pemalas betul kau kan Hafni ==".

So, back to topic kan. Sejujurnya esok aku exam and aku rasa macam sangatlah berdebar bagai nak rak. Pftttt, I do study but sometimes rasa macam errr boleh jawab ke tak nii. Waswas wehhh. Kang keluar soalan susah memang naya ah aku dibuatnya. Okkay, think positive. Soalannya memang senang sangat tapi jawapan tuh yang susah hahh ! Kan , kan ? Ngee ==".


Aku exam sekejap jer kott. So Hafni, kau tak payah nak over sangatla macam exam SPM. Hehe, 4 hari jer exam and then Freedom. Tapi ! PBS yang tertangguh kena buat lagi even exam dah lepas. Haihhh, PBS memang suck sangat weh. Rasa macam nak baling jer semua. Hoii ! Hate it damn much wehh. Kalau boleh nak back to normal lahhh ! Tak mau PBS. Uhuksss ==".


Kayla. Tu jer yang aku nak sampaikan. Malasla nak update panjang-panjang. So, for those yang baca blog ni, doakan aku lah yer ? Hehehe, aku berdebor nih. Okkep, lepas exam aku cerita apa yang berlaku lepas-lepas. Finee. Byeeee guys ! Muah sikit :*

Assalamualaikum. 



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥