29 September 2013

Hi x)

Assalamualaikum.

Ehem. Dah lama sangat dah kot aku tak update blog. Kali terakhir update pun pasal entry raya. Haih, macam tak hidup dah blog ni agaknya. Tak banyak sangat la aktiviti yang berlaku. Tu yang malas nak update bagai tu. Sedih kan ? *Dah kenapa tetiba nak emo. Pftttt -.-

Pakwe baru kita. Hensem kan ? Jangan mengada nak ngorat.
Dia milik kita jerr. Hahahaha, sengal. *Asah parang -______-

Kay dah nak start cerita dah ni. Apa menda melalut punya panjang padahal baru nak start. Wak luu ! -.- So, PMR dah tak lama lagi kan ? Dan aku bukanlah PMR Candidates but Im just PBS Candidates, maybe ? Lol K. So untuk akak-akak dan abang-abang yang bakal menduduki peperiksaan PMR, aku nak cakap Good Luck untuk kalian semua dan selamat maju jaya. Teliti tau jawab soalan tu. Jangan gelojoh tau. Eh ? And BREAK A LEGG !! Buat sehabis baik. Biar dapat result gempak dan banggakan ibu dan ayah korang tau.

Kayy, tu je la yang aku nak updatenya. Malas nak taip panjang-panjang kang merapu pulok aku nih. Hehehe, Fighting untuk Kak Aimi ! Buat sehabis molek ok ? Got it ? Hehe. Lovee you Kak M, muah-muahhh :* . Kaylaaa, byee ! x)

Assalamualaikum



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

2 comments :

Saya memerlukan komen anda ♥