14 November 2013

Throwback.

Assalamualaikum.

Cuti sudah bermula. And yeah, happy gilos. Next year aku akan masuk form 3. Rasa macam sekejap jer. Rasa macam baru semalam sikatkan rambut barbie doll. Cepatnya masa berlalu. And next year jugak ada PBSMR and whatsoever laa. Wuwu TT___TT

Pada bulan lepas, ada perkahwinan sepupu aku, Kak Abby kat Penang. Memang happening sangat ahh. Dengan suasananya. Daebak gitu. So, tahniah to Kak Abby dan Abang Ban. Semoga berkekalan sehingga ke anak cucu. *Okayy, agak basi nak ucap tahniah bagai. Finee ._.

Mestila tak sah kalau takde gambar plus kitorang anak beranak memang suka bergambar gitu uolls. Memang bapak ah banyak ambik gambarr dengan pelbagai ragam gituuu. 

Kak Abby dan Abang Ban. Pasangan pengantin sedondon gitu.
Jeles iolls tengok mereka berdua ni. Amboi kau Hafni overnya =="

Abang photographer tu suruh candid sambil gelak tak ingat dunia.
Layan jelaa. Buruk bebenor aku gelaknya. Haishh. Lantok ar ._.

Diorang ni macam duk promote iklan alicafe jer. Amboi lepasni 
confirm laku dah alicafe tu. Hahaha, selokk arrr. Pftttt x)

Bebudak ni melebih ambik gambar berbanding pengantin. Amboii.
Aku pun termasuk jugak okayy. Hahaha, best sangat-sangat. x)

Malas dah post gambar banyak-banyak. Hihihi. Sikit pun dan cukup kan. At least ada jugak tuhh. Aku duduk depan pintu dewan jer sambil edarkan muffin. Muffin tu sedap kot. Aku sukaa sangat muffin yang ada chips tuhhhh. Kekekeke. Tu jerlaaa. Byee.

*Pstttt, aku edit blog tadi and tu jerla hasilnya. Entah comel k tidak. Ah lantak arrr. Kiki

Assalamualaikum. 


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥