27 June 2013

Hey ! :D

Assalamualaikum .

Rasanya dah lama dah kan aku tak post dekat blog nihh . Memang banyak sebenarnya nak diceritakan tapi , malas . Hewhew . So , hari ni takde apa-apa yang berlaku pung sebab cuti kan so duduk rumah jerla sambil layan game . Sampaikan ibu cakap berbulu-bulu mata dia tengok aku hadap komputer jerr . Hahaha >< 



Tu jer lah kott . Dah takde apa-apa yang nak diceritakan . Okkay , choww dulu erh . Nak sambung main game . Hahaha . Aku gila game !! Game sangat menyeronokkan sampaikan nak berhenti pung susahh . Parah betul aku nihh . Hehe

Btw , sesiapa yang ada keek , aku nak mintak tolong follow keek aku https://www.keek.com/HafHis . Follow tau dan kalau nak suruh follow back , sila tinggalkan komen dibawah ! Dan follow keek kitorang , maksud aku keek geng-geng akuu https://www.keek.com/BadGurlzClub . Kitorang masih baru . Hee kbye dan Salam Jumaat :D


Assalamualaikum






Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥