06 July 2013

Night :x

Assalamualaikum . 

Ohoii Orang kampung . Hmm , so sekarang ni dah lewat malam kan kan ? Tapi, aku masih belum tidur. Malas katanya. Sebenarnya , baru habis layan Cerekarama - Bukan Cinta Monyet . Siapa tengok , kita geng . Hewhew . Not bad lah jalan cerita dia. Best lah jugakkkk. Tapi best lagi "Landasan Cinta". Pakwe i , Shah Jaszle berlakon tau uolls. Mohon jeles -_-

Aku ni gediks jer lebih sebab lewat malam baru nak update . Siang-siang taknak pulak update . Haihh, Apo kono eh jangg . Hihiks . Merapu-rapu aku taip nihh . Susah taip pakai laptop nih . Keyboard dia suck gila sampai aku kena tempias gila. Parah betul kan kan ? Hihihi .


Jangan jadi macam aku tau. Sebelum tidur mesti fikir hantu Kak Limah sedang senyum dekat aku dari arah tingkap lahhh. Macam-macam lagi. Kadang-kadang duk berangan benda sweet pung ada sebelum tidur . Tapi , seriously aku cakap benda yang aku angankan takkan pernah jadi kenyataan. Sedih kan ? Kaylaaa. Nak tidurrr . Good Night sayang(s) . Hihihi :x

Assalamualaikum.

 


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥