31 May 2013

Cameron Highlands.

Assalamualaikum .

So , lama jugak tak update blog nih . Hihi , malas . Haritu , aku pergi Cameron tau . Tapi , 1 hari jep sebab kat sana bosan . Tujuan utama aku pergi sana sebab nak makan . Hewhew (!) . Tengok gambar jela .


Cantikkan ? SubhanaAllah . Time ni kitorang santai-santi dekat Cafe dia minum teh . Haha , tapi kalau buat sendiri dekat rumah lagi jimat . Lolz k fine . :P 

Makanan nih lah yang aku nak makan sangat-sangat . Itu tujuan utama . Hihiks. Stawberi coklat yang sedap sangat . Actually banyak lagi tapi tak snap. Hewhew . It's okay .

And this is Taman Lavender kott. Entah lupa . Lavender ni bunga warna ungu gitu. Taman ni baru lagi sebab dulu aku datang takde lagi menda ni . Serious taman ni comel sangat dan ada banyak coklat . Tapi, nak masuk kena bayar tau . Adult : RM5 . Children : RM3 . Murah jep . Hewhew .

And last sekali....

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Haruslah tempek muka sendiri . Hahaha , sila muntah secara berjemaah . Tu je lahh. Pendek dan ringkas kan ? Haha , tak banyak aku snap sebab gambar banyak dalam Canon . Malas nak transfer . Sampai sini jer okkay .

Terima kasih sudi baca entry dahku yang tak best . Hahaha . :P Tapi jangan menyesal tauu . Nanti sedih I tauu :P 


P:S : Jemput lah follow keek aku okay . #HafHis . Follow tauu :P

Assalamualaikum .


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥