30 April 2013

A sad story . :/

Assalamualaikum ..

Okkay ! Lama tak update. Nak menaip pung rasa macam kekok . Ada sesuatu yang aku nak cerita kan. Semalam . Why ? 

Kelmarin , aku baru balik dari sekolahh lepastu anak kucing tu sedang terbaring atas lantai . Memang lemah kott sampai nak makan tak larat. Hazwan cakap , itu sebab dia hilang kedua-dua adik beradik diaa sebab tu dia jadi lemah . Ibu dan Ayah aku tak sengaja langgar adik-beradik anak kucing tuhh. Urmm , biasala anak kucing kan suka berkeliaran .

So , kitorang memang cuba macam-macam nak suruh anak kucing tuh kuat. Tapi , Hazwan cakap dah tak ada harapan dah. Tunggu kucing tuh mati jelaa. Actually , kucing tuhh baru lagi . Ibu dia tak jaga anak-anak dia. Kesian kan ? Urm , Ya . I know. Kita cuba macam-macam tau tak nak bagi dia mati . So , masa maghrib tu , aku bawak dia masuk rumahh. Anak kucing tuh meraung macam bayi yang baru lahir , kuat sangat. Kesian sangat aku dengar dia meraung. Lepastu , aku pujuk diaa. Dia diam , aku communicate dengan dia dengan baik lepastu gosok-gosok dia. Dia diam. Bila aku tinggalkan dia , dia meraung lagi. Ya Allah , kesian sangat dia. Aku tunggu dia berhenti meraung. lepastu aku masuk bilikk. Aku pung keluar balik bilikk , tengok diaa . And what ? Dia dah tak bernafas . He died ! 





Aku sedih sangatt. Sebab memula dia dah macam nak pulih. At last , dia meninggal. Ya Allah. Kesian sangat dia. Dia meraung sebab sakit untukk mati. Umm , dear little kitten . Awak akan jumpa dengan adik-beradik awak di sana. Don't worry. :')

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥