11 January 2012

Sekolah Sekolah .

Assalamualaikum ..

Sebenarnya .. Sebenarnya , aku malas nak update blog . ohh , Letihhh sungguh ! Tapiy , aku bangkit daripada tidur untukk menulis blog . hehe . Terharu aku ! :P . Zaman sekolah memang seronokk ? cehh , ZAMAN ? hehe. Aku masih bersekolahh ! ;)

Hari ni , aku bersekolah . Di sekolah yang tersergam indahh . erk ? haha . Sakit hati dengan 2 orang budak belakang aku yang memang ANNOYING ! ok stop . Apa-apa punn. Besttt aku pergi sekolahh . ekk elleh. dengki lettew ? haha. kau ado ? Walaupun ade 2 orang budakk ANNOYING ! hehe. Tersedak pulak budakk 2 orang tuhh nanti .. :P Sorry-sorry =.="

Tapiy , Tapiy . ehh , aku ada kerja sekolah . Dan , nasib lahh aku dah siapkan kerja PAI atau Pendidikan Agama Islam yang diberikan oleh ustazah aku . Tapiy , masih ada sisa-sisa kerja ini . Aku masih belum menyiapkan kerja KH aku atau lebih dikenali sebagai Kemahiran Hidup . ohh . Bangga betul kerja sekolah tak siap lagi . hehe :)

Apa-apa punn. Best ! eheh. Nak pergi buat kerja sekolahh . Nak ikut ke ? mai lahh ..Aku pun takda kawan nak teman . hehe . bye .








Assalamualaikum..

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥