01 December 2011

Yeahh ! Goodbye KL .. Welcome back Terengganu

Heyya ! Assalamualaikum ..


Amboi tajuk panjang kemain lagi .. Excited kemain nih tau.. Nak balik ke jertih. Setelah 2 minggu meninggalkan rumah ku yang terchenta.. InshaAllah petang nih akan bertolak setelah ibu aku habis kelas di UM nya. eh , bukan UM tuh milik beliau  okkay :)

Tau tak kemana dahh aku dan family aku bercuti ? haha.. Jap-2 nak tarik nafas yang panjang . Kuantan , Penang , Kuala Lumpur , Kedah , Penang , Kuala Lumpur , Penang & Kuantan .. Banyakk tak ? actually , duk ulang duaenamempatpuluh juta kali. hehe.



Best doe dapat balik rumah . Setelah , letih gila pergi berjalan dan pening kepala. Akhirnya , dapat balik. Alhamdulillah. Owhh ye , barang-2 tak siap kemas lagi. Aku nih duk mengada-ngada menaip .. Apa nak jadi . haha.. Takpa-2. banyak masa lagi . duhh ! bye-bye

Assalamualaikum..
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥