29 November 2011

Entri Lewat Malam ?

Assalamualaikum..


Aku mengigau kut malam-2 ni tulis entri. Hehe. Okkay . Aku ngantuk sebenarnya nihh. Cuma tak dapat nak lelapkan mata.. Duk ulang-2 main game dari tadi. Tetibe jer, dengan sukarela ni duk gatai tangan nak menaip.. =,=" ..

Cepat ! Cepat ! Perah otakk.. Aku tak tau nak tulis natang apa entahh. Okkay-3. Aku rasa lebih baik aku try tidur dulu. Manalah tau dapat mimpi jumpa dengan Greyson Chance ka.. Aishh . Aku memang kekadang annoying sikit. Takpe , sikit jer..


Okay . Aku rasa makin panjang entri nih makin bosan gila dan merepek kut . Good Night Si Segak dan Si Comel :) . Saya Ingin Tidur Dahulu . *skema gila kut* bye .. Mimpikan aku dengan Greysan Chance.. heee :D Nanti aku free aku buat entri baru okkeh . InshaAllah

Assalamualaikum..





Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥