04 December 2011

OH TIDAK ! Penyakit ini BERJANGKIT

Assalamualaikum .. *dengan nada sedih*


hah ? aku sakit ke ? hekhekhek . kena tipu lettew.  Sejujurnya , bukanlah . Aku dah berjangkit dengan sepupu aku twitter.WAH! virus twitter sedang merebak di dalam badanku .okk . annoying!. Tetiba , tetiba . Aku syok pulak duk layan twitter .HAH ! terkene lettew. haha. aik ? tak kenal twitter ke ? ala , yang duk tweet-tweet-tweet macam burung berkicau tu lahh. kenal dah ? Good !!

HAHAHA ! *GELAK JAHAT* aishh . malam-malam buat nih masih lagi duk layan tweeter twitter . Rase BEST lah pulakk . hekhek . dengan baiknya aku tak online fb dan asyik ber-tweet-tweet kat twitter. apa lah . dah bunyi macam twitty dalam cerita kartun bunny pulakk dah .

Okkay , sejujurnya . aku nih takde lah maju sangat dalam twitter nihh. Just tweet bolehlah . Nih pun disebabkan ade sepupu aku yang hatinya baik tolong ajar aku . Sekadar tweet jahh . DAN aku juga tak maju dalam tumblr nihh. why ? entah . aku rasa kurang seronok lah dengan natang tumblr nihh. OopS ! hehe. Tersilap keluar pasal tumblr pulakk dah . oooooooohh ! lewat kan aku menaip ? dengki lettew !

hehe. aku tak tidur lagi . kalau aku dah tidur sape pulak yang sedang menaip entri nih ? aishh . hantu langsuir ke ? MENGARUT ! AHAHA . okkay . stop ketawa. Buat aku seram sejuk jah tambah lagi baru lepas hujan . Makin sejuk aku . :) .. okkay ya ! Malas nak menaip panjang sampai lapanpuluhenamjuta ayat . hehe. sudah takdak idea sudaa. ohh ya ! sebelum lupa. kalau rajin , follow lahh twitter aku . lifeisgreatO_O . Kalau sudi lahh . kalau takmau takpa lahh . simpan ja tenaga tuhhh.. =,=" . Bye-bye .

Assalamualaikum 
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥