17 December 2011

Lalala. Bergembira :D

Assalamualaikum..

Okkay, Tajuk entah epa entah .LOL xD .cepatkan masa berlalu . Dan tak lama lagi aku akan menjejakkan kaki ke sekolah menengah . oh , dah besar lahh kan rupanya . ;) . anyway , aku bukannya nak cerita pasal tuh semua. Bukan cerita pasal dah besar bagai . Aku sekarang nak cerita yang berkaitan dengan tajuk . okay , stop .

Dah , hari nih seronokk sangat . kenapa ? aku kahwin ke ? dengan mamat mane pulakk ? haha. Gurau je .Tak perlu percaya . :D Bincang-2 dengan sepupu . Dan hari nihh ade buat program . program ? haha. Program kepala hotak aku . Cuma hari nihh bersiar-siar di Jertihh dalam hujan . J . Tak main lahh kereta-kereta nihh. Berjalan sudahh lahh . haha :P

Okkay , lokasi pertama . Kitorang ke KFC atau dikenali sebagai Kentucky Fried Chicken . Punyalah lama duk lepakk kat situ . Bercakap , duduk , bercakap duduk , tengok dah pukul 4 . so ,salah satu dari sepupu aku ajak berambus keluar dari KFC . Dengan muka manis pergi keluar. xD .


Tengok-2 hujan lebat . pheww. Nyesal pulak rasa. Hoii . kalau nak masuk balik dalam KFC tuhh confirm malu kut . haha. =,=” . Abaikan . Destinasi kedua kitorang pergi Pasaraya Besar Econjaya . Bukan untuk merompak lahh . grrr. Sepupu aku yang gemar coklat nak membeli coklat . Cadbury ada , bytes ada. Macam-macam pun ada . xD

Destinasi ketiga . Kitorang pergi “Pesta Buku 2011” . Banyakk buku . Tapi , bukan untuk membeli bagai . Pergi tengokk je untuk beberapa minit . Terus keluar. Haha. Buat muka takdak duit . :D . Lagipun , poket tak tebal lahh nak beli novel bagai . Dalam mimpi aku jerlah nak dapat novel setinggi KLCC .

Dan destinasi yang terakhir . Kitorang ke Klinik Kota Bharu untuk check darah tinggi . K tipu je . Untuk beli majalah galaksi . Tapiy , tutup . Sodihh den tau . Fine . kitorang balik semula ke KFC dan minta ayah aku jemput sepupu-sepupu aku dan aku sendiri untuk balik . THE END. Okay. Ni entry panjang. Kbye. <3







Assalamualaikum ..

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥