19 December 2011

Bila Internet Menjadi , Air pulakk yang LARI ?

Hai , Assalamualaikum ..


Harap maaf , air tidak dapat dikeluarkan daripada batang paip ini . Paip dekat dapur rumah aku berkata. LOL xD . Hari ni bermua pagi hingga petang tiada air . urmm . Nasib baiklah aku bangun agak awal . Kalau tak kering lahh aku tak mandi nak pergi cari celah mana entahh airr . SOBSOB . Nak masak pun agak-agak lepas . Oh , sadis. Tapiy , gembira lapanpulohjuta% sebab internet dahh kembalii . yippi . #ENTAHPAPE

Tadi , ada TM datang rumah baiki telefon dan internet sekali gus. dan alhamdulillah , internet dahh menjadi . Tapiy , air Pulakk yang lari . aishh . payah-payah . Kalau takda air nak basuh tangan pun susah . Terutama bila kehabisan air tangki .. grr . Terpaksa berendam dalam lumpur yang dicemari . =,=" . ok , stop . Dan aku pun tak tahu daerah mana lagi yang ketiadaan air . Aku disini daerah Besut . Cepat-cepat tengok peta kat mana . :)

okkay , entri yang pendek jer nihh . Dan aku dah taktau nak tulis apa lagi . Esok-2 lusa aku tulis entri lain kalau masih dipanjangkan umur dan kalau aku rajinn . Kbye . <3

Assalamualaikum 


                                                     

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥