21 December 2011

Esok ...


hoho . ada dua tujuan kenapa aku meng-updatekan blog aku ni . dann , esok keluarga aku dan aku akan pergi ke kulompu pulakk untuk ... Aku pun tak tahu untuk apa . yer , aku macam lembu dicucuk hidung pulakk . cehh , peribahasa pulakk . hampeh . ahha . Aku memang tak suke pergi bercuti jauh-jauh . aku tak suke naik kereta . Buat aku sakit kepala . Tapiy , disebabkan sepupu aku ikut . Aku okkay je . aku teman untuk berbual. hee :D dan blog ini takkan diupdate untuk beberapa hati yer ..



ohh , dan esok keluar result PMR ye dak ? abang aku salah seorang akan mengambil result . Sape debar aku ke dia ? haha . mestilah dia . Aku relakk jer siap goyang kaki lagi . cehh .. agaknya lah kan Tak lena kut dia tidur malam nih . haha . hanya buat andaian sendiri jer . aku pun tak pasti . Dan , good luck lah kepada ABANG & KAKAK yang akan mengambil result esokk . InshaAllah bolehh ehh . wee. Aku tak kira. Aku nak ikut jugak esok ambik result abang aku walaupun dia tak bagi ! *memberontak . haha :D. bye-2

Assalamualaikum .



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥