26 December 2011

Part 1


hoho . Sebenarnya nak menaip entry dari petang tadi . Tapiy , letihh . duk sob seb sob seb . pheww. ohh , yang berkaitan dengan part tuh . sebenarnya percutian . aceyhh . macam aku nih pergi bercuti hingga ke luar negara ka ? berangan sajalahh . sebenarnya sebab banyak sangat dowh gambar . hee . malas nak cerita panjang . mehh kita tengokk yaa . :D

 hoho . abang aku nihh . 


 Sampai-2 buat muka annoying. Haha :)


 haa. Terlebih sorang . tudia awek . 
Sepupu aku dowhh . say hi . LOL xD


 Mehh kita main ketuk-2. Kang kepala kau 
pulak yang aku ketuk . :D





 yeah ! kami ada POWER. kau ado ? dengki lettew.


 Berlagak budak kecik . hoi . sedarlah .
aku nih tahun depan ke sekolah menengah . haha


weehee . seronokk ! :D

ohh . Lupa pulak kat mana . Ni dekat PSN atau lebih dikenali sebagai Pusat Sains Negara .Jangan lupa tunggu sambungan entry lain hokke . InshaAllah malam ni . bye. Chowww dulu .
Bye . Assalamualaikum .

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥