20 December 2011

Denim Template


Hey , sekarang ni aku guna denim template . Dan sory untuk siapa-siapa yang melawat blog aku tadi sebab tadi blog ni buruk gila . Dalam process edit lah katakan . Dan aku rasa sungguh terkilan tengok korang-2 yang guna denim template . blog diorang comel gila tahu tak ! As you can see blog aku nih simple je . Takde yang menarik .

Kalau ada siapa-siapa yang tertarik nak pakai denim template nih bolehlah search tutorial kat ENCIK GOOGLE. Takde lah susah bagai nak jawab soalan addmath cara nak guna nih . Cuma ikut step sahaja dan inshaAllah mesti menjadi punya . Aku jamin 100% . Ye, aku tak reti nak pakai denim. 

Walaupun , aku search banyak dah tutorial kat google. Tapi , susah lahh nak cari yang betul-2 boleh buat aku cair macam aiskrim . erhh . Buat aku terliur nak makan aiskrim pulakk. =,=" grrr. Nothing to say . So , aku bla dulu . :) 

Bye , Assalamualaikum .. :D

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥