13 December 2011

eiyhh , Tak perlu berlawak la. T.T

Assalamualaikum ..

wuwu. Entry nih bukan untuk aku marah dekat orang atau siapa-siapa . Aku just geram nihh. Boleh pulak dia buat lawak malam-2 buta nihh. Aku dah ngantukk . okkay . Nak tau ke ? aku kasitau okepp . Tunggu kejapp .
Kan bersabar itu amalan mulia. Ceyh , membajet buta . =,="


Nampak tak ? Jadi macam nih sewaktu malam dan terbitnya matahari untuk ku bangun membasuhkan diri . urghh , apa aku merepek nih ? But , syukur lahh . Bace entry Kak Lyssa tadi. Itu cuma masalah biasa. MASALAHnya sekarang , aku nak tukar header. Tapi , nak buat macam mana. Tak jadi jugakk. pheww , aku pulakk yang kena esokk untuk tukar header. Geram-2..

Aku dah ngantuk lahh . Assalamualaikum
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥