10 December 2011

Dub Dab Dub Dab .

Hey ! Assalamualaikum..


allhamdulillah , aku baru sahaja balik dari temuduga di Sekolah Imtiaz dekat Padang Landak. Okkay, it's over . Hoii . Bukan main lagi aku dukk berdebar . Jantung dukk Dub Dab empatpulohhjuta kali. Jalan pun dahh keras macam batu . Dub Dab Dub Dab jantung nih. haha O_O okkay .itulah experience .

heyy ! korang ingat senang ke pergi temuduga tuh ? susah teramatt sampaii aku hampir mereng pengsan . tipu.
Diberi 1 helai kertas untuk menghafal . Bukan hafal ABC yer teman-teman . kita disini hafal surah yang diberi. 30 minit diberikan untuk menghafal.. susahh woo.  Yang sedih nya , aku hanya boleh hafal 2 ayat jahh ? serious , tak sempat nak hafal banyak-banyak . ayat panjang . Nak hafal 1 ayat pun dah satuenampuluhjuta saat . Takpe , stay cool . kalau tak dapat nak buat macam mana. redhoo jer. :/ dah usahakan..

Perlulahh pulakk dia buat ujian . aishh . Ujian selama 30 minit. Banyak teramat soalan yang perlu dijawab . termasuk bina essay 'Why I want to get in Imtiaz school' itu tajuk dia. Aku main hentam dan aku dah lupa apa entah aku tulis. okay , aku tak sempat jawab semula soalan . Siap uji IQ lagi. WahH ! payahh . nih tension ni.
Bila je sampai bilik temuduga tuh , buat muka blur dan selamber masukk. Hakikatnya ,

Aku rasa menyesal tak baca sejarah pasal imtiaz. Dia tanye pasal imtiaz. But ,aku buat muka blur. dan menggelengkan kepala. Padan muke aku xD. Baca hafazan tuhh punn aku tersekat-sekat . nasib ustaz tuh baik pergi tolong sambung baca biar habis. Haha ! Ustaz pulak duk hafazan . Habis aku ? okkay , aku rasa letih sangat . dah lah tak makan. kena hafal . perut duk menari-nari hingga ke otakk duk buat shuffle. haishh!

Sorry , bye. Assalamualaikum .


p/s : menyesal tak baca sejarah . Kan dah kena. Padan Muke XD

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥