03 October 2011

PMR ?!? Menakutkan =,=

Assalamualaikum .. Esok , abang atau kakak kita semua bakal menduduki
peperiksaan PMR .. w0ah ! menakutkan betul lah bunyi nya .. Haha :DD .
Aku tak ambik periksa dah tahun ni sebab UPSR dah habis dah untuk
tahun ni larhh . haha. ceyh , bajet boleh bebas dahh larhh ... Mesti berdebar
kan periksa PMR ni .. Dah larh sekali dalam hidup . huhu .. Dah tahap
dia yang sederhana dah - dah ni . Manalah tak rasa berdebar atau takut . :(

Apasal aku pulakk yang risau. Aku belum lagi ambik ujian ni pada tahun
ni . ceyh , bajet jer lebih. haha . Tak larhh , aku risau sebab esok pown abang
aku akan menduduki peperiksaan ni . s0 , malam ni aku rajin nak apdate blog
semata - mata nak tulis pasal ni. haha . Tak salah kan ? Ada korang kesah ?
huhu . okkay-2 .. Aku yang berdebar jugakk sebab abang aku nak exam kan .
Aku harap abang aku boleh jawab dengan baik . haha. ceyh , berlagak baik :P

Okkay-2 .. Berbalik kepada tajuk. Memang menakutkan pown . haha .
Dan . Aku nak ucap go0d luck lah kepada sesiapa yang bakal menduduki
peperiksaan ni . Kalau dah terdesak jawapan . Jenguk - 2 lah orang sebelah
tu . haha . ceyh , berlagak lah aku ni . Pandai - pandai je aku ajar di0rang .
Haha . Good Luck yer semua . Harap dapat keputusan cemerlang !! :DD


Assalamualaikum

Semoga berjaya !!

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

3 comments :

  1. pandai2 je ajar je org suruh niru... hahaha :)

    ReplyDelete
  2. Hahaha . memang p0wn saye ni. bajet pandai .. haha ;)

    ReplyDelete
  3. yer la tu :D

    ReplyDelete

Saya memerlukan komen anda ♥