29 September 2011

Tak SEDAP

Hey korang . Dah pernah rasa dah pengalaman makan benda tak sedap ?
Mesti dah pernah kena kan ? Aku baru jer lepas breakfast . Ayah aku
beli nasi untuk breakfast . Excited gilaa. Lebih2 lagi bila tu nasi  minyak .
AWW!! I like . haha. Kalau aku cakap bukannya korang kesah :P

Tengak jer nasi minyak tu . Nampak dah tak sedapp . Apatah lagi dalaman
nasi tu .. uhh !! Bila makan jaa . Rasa tak sedap . Pewarna dia pown aku
b0leh rasa. Rasa macam agar - agar .. Kenapalah tak sedap .. Kalau
sedap takpa lah jugakk . Tak yah laww aku nak komen dekat sini ..

Aku pilih dislike haha. :P 

Lepas siap makan jaa .. Perut aku terus rasa memulas .. Aku makan
bukannya banyak sangad p0wn tadi .. Sebungkus je.. Takde tambah
yang orang lain p0wn . Adakah ini disebabkan oleh nasi itu ?? Entah .
Aku tak siasat p0wn.. Aku bukannya nak mengkritik orang yang membuad
nasi tu . Aku pown bukannya bagos sangad ..

Dan aku tak pandai p0wn buad nasi minyak sampai nak komen hak
orang . Aku cumer nak  kasitau jer  .. Korang pown takde lah nak layang
sangad .. Takpe lah.  aku nak choww dulu . Nak pergi sambung tidur k0t.
 haha. ngantuk gile ni tau .. Bangun awal tadi .. kk bye . taknak beli dah
kedai kat situ .. Terkena sekali tak nak dahh la. ASSALAMUALAIKUM :) 
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

3 comments :

  1. Izzat : haha. memang p0wn .. sakit perut tau d0p.. huhu :)

    ReplyDelete

Saya memerlukan komen anda ♥