13 August 2013

Raya Rayo :>

Assalamualaikum .

Well hello there . So , agak lama tak update blog . And the last update pung masa hari last day sebelum cuti sekolah . Teruk betul aku nih . How's your Raya ? Is it awesome ? Hmm , to me Raya tahun lepas lagi gempak dan best dari tahun ni . Idk lahh why . I dont feel like Raya at all . Sebab masing-masing buat hal sendiri I mean macam takde banyak sangat aktiviti . Macam kurang gempak gitu . Woot Woot O__O
This is the first day of Raya . Masa ni dekat Kedah and yeah FYI Kampungku di Kedah . Kampung ayah . Ahaks . Gambar diambil oleh sepupuku . Beliau seorang photographer . 

 Yang ni masa Raya Kedua . Untuk Family aku kalau dah masuk Raya selepas Raya pertama ialah memang menjadi kebiasaan lah untuk pakai baju t-shirt biasa besertakan seluar jeans . *kay ayat aku skema yang amat . Masa ni dah beraya dekat tempat asalku Terengganu .

Jadi , dikesempatan ini aku ingin memohon maaf lah yer jika aku ada buat salah . Atau post-post aku buat korang menyampah or else . Well Im not perfect enough . Maaf jika cara penulisan ku agak kasar or else lah kan . Raya-raya nih mungkin baik lah kot aku minta maaf  Hehe . Maaf , mungkin post ni agak basi sebab kita dah beraya sakan lama dah . Mianhae .SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN ! MAAF SANGAT YO !

Assalamualaikum.


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥