01 August 2013

Bersorak Kegembiraan.

Assalamualaikum.

Hi , rajin pulak aku update blog malam-malam macam ni kan . Hehe , bosan sebenarnya . So , bagi pantai timur esok dah start dah cutinya . Yayyyy ! *dancing-dancing . Harini hari last day sekolah lah. Hari Ahad dan Isnin cuti terus . Tapi , nanti kena ganti sekolah jugak . Sama jela kan . Pheww *tiuptudungtetiba . Harini memang ah hari sedunia menggila . Hahaha , dalam dewan pung kitorang buat kecoh apatah lagi dalam kelas . Banyak ragam diorang ni . Ada yang dengar lagu , main notebook . Biasa lahh tak belajar kan . Harini banyak aku snap gambar . Jumm cuci mata jap tengok gambar . Hehe :)

Bergambar dengan Mr Ian huk aloh . Aku paling pendek . Ahh lol. -_-

 Auni comel-comel dan Aisyah siput sedut cute . *kay aku merapu *^O^*

 Sayang Kak Rina dan Kak M . Muah muah . Kak M dengan reaksi gembiranya . :D

 Bergambar dengan kembar siam . Qistina (kiri) dan Qasrina (kanan) kembar cina . Ehh ? :P
Kay lahh . Ini jer gambar yang aku upload . Kalau aku upload banyak , muntah hijau pulok korang . Hehehe. Btw kan , ramadhan dah nak sampai ke penghujungnya . Aww ~ Tapi , minggu depan dah nak raya . Yayy ! Happy holiday korang ! Jangan malas-malas . *balingmercunbola. kegembiraan terselah begitu . Hehe , kayla. Byebye , muah muah :*

Assalamualaikum

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥