30 March 2013

Like A Boss.

Assalamualaikum.

Hai , esok sekolah. #$%^%$#% .
Okay terbukti kemalasan aku disitu. Hewhew.

Aku ade homework. Tapi tak buat lagi. *sigh*
Aku ade Folio dan Esei Sains. Tapi tak buat lagi. *Terjun longkang*
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh . Geo aku tak siap lagi. *Koma*
Salah aku !
Salah aku !

Okay . Inilah padahnya buat kerja last minute. Haihh. Sebelum balik Kedah tak nak buat. Lepastu mulalah nangis. Jangan tiru perangai aku. Sesal kemudian tak berguna. K merepek. %$#*%%#
Dan sepatutnya aku guna kan peluang ni untuk buat homework dan bukan update blog. *Ketuk kepala sendiri* . 

Kenapa ? Kenapa ? Why ? Why ? | Tepuk dada tanya selera |



This is me. I mean , kartun tu bukan aku. Perangai jer sama. (==")



P/S : Nak tweet kat twitter duluu. Homework ? #$%$%&^


Assalamualaikum.



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

2 comments :

Saya memerlukan komen anda ♥