22 May 2012

Tak perlu tajukk .

Assalamualaikum..

okkey , aku rasa entri nih tak perlu lah nak tajukk bagai kann .

Dulu .(sukan)

haaa , yang terlintas di fikiran ku ini . Dulu , aku hyper-aktif dalam sukan . Mase aku darjah 6 kan bola jaring , bola tampar , sofbol , bola baling dan badminton aku main . Itu pasal lah hitam legam muka aku nihhh. haha , memangg hitamm weyyy ! 

Gambar nih mase aku darjah 6 la . Sekolah kitorang dapat naib johan kalah dengan sekolah Tengku Mahmud. grrr , memang geramm kutt. Walau bagaimanapun , nak buat macam mana kan memang adat permainan. Tapi kan , cikgu puji aku tauu sebab ketuk bola dengan baikk . dapat homeround, homeround ? betul ke eja macam ni ? ahh , ghasak !!! haha , terserlah kebanggaan diri diri situu . :PP

K , stop pasal dulu . nak cerita pasal sekarang pulakk .

Sekarang .(sukan)

Sekarang bila dah masuk form 1 kan memang tak ingin nak main sukan punnn . Memang tak rasa nakk pun . mungkin sebab aku takut muka aku hitam legam pulokk. haha , mengada... :PP

Dulu ..(homework)

Dulu kan , aku suka sangat buat homework . Homework banyak pun tak kisahhh . Buat homework pun sambil senyum tauuu . See , betapa aku sukanya homeworkk . haha . :PP Akulahh budakk rajin tuhhh . percaye tak , percaye takk ? Haruslah percayee okay ! :P

Sekarang ...(homework)

Cikgu bagi homework pun buat sambil nangis-nangis . Habis basah buku sebab air mata. Lepastu , mentang-mentang cikgu nak check homework minggu depann , buat jugak last minute. Sekarang ni pun , aku memang selalu dah tidur lewat semata-mata nak menyiapkan homeworkkkk. haha , itulah padahnya buat homework last minutee . Hambek kauu !

Tapi , aku tak pernah pulak tak siapkan homeworkk . Budak rajin ni okkay , mesti selalu siap homework . haha. :PP

k , dah-dah . Aku nak pergi buat homework pulokk nii . nanti tak siap memang kena belasah lahh dengan cikguu akuu tuu . LOLOLO.



Assalamualaikum..



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥