26 May 2012

cuti. oleyyy

assalamualaikum.

cuti , oleyyy. aku suka sangat cutii , kan kan ?

so ,  sekarang ni  aku ada dekat kedah. hoho , balik kampung. memang rindu gila nak balik kampung. hahaha. lepas kedah , pergi kl blik untuk hantar sepupu aku ,    kakmira...
aku akan rindu dia lepass ni. :(

cuti ni bukan cuti terancang. tapi , meme cuti terancam wooo. banyak sangat-sangat homework akuu. wahh, kesian aku kan ? hahahaha.

k dahh. malas nak menaip panjang-2 sebab susah menaip apabila pakai galaxy tab. k , outt. nak breakfast pulakk ni. hewhew. selamat bercuti.

bye , assalamualaikum.

sincerely,
me , hafni :)


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

2 comments :

  1. awwwwww, ill miss u the most! <3

    ReplyDelete
  2. awwww , me too . mwahhhhx3. tak sabar nak jumpa awak nanti 2 jun. wuwuwu. =="

    ReplyDelete

Saya memerlukan komen anda ♥