01 February 2012

Sakit Habes Tulang Belakang !

Assalamualaikum.

waa , petang tadi baru balik dari latihan merentas desa. Phewww. Penat broo . Sakit habess kaki aku wa cakap sama lu . ahh . Peduli ape aku jauh ke tidak . Yang tetap semangat ! ahaks ! Semangat kepala hotakk aku . !

perghh , jalan jauh gegila-gila. ingatkan dekat jahh . arghh . Otak kata jangan tapiy , hati pulak kata Ya ! ohh , ikut kata hati sajalahh . Malas nak pergi sebenarnya . Tetapi , oleh kerana aku budak baru ala-ala mentah yang tak siap lagi digoreng memberanikan diri . *Bangga nihh* (Kembang lobang hidung aku!)

Jalan punn selokk-belokk . iskk . Apa jadah nya . haa , aku dan kawan aku siap baring atas jalan lagi konon-konon duk melakonkan watak hindustan bagai ohh . haha . Tipu ! Tapiy , serious wa cakap . Letihh gilos ! Nak Tercabut kaki aku!Naseb doktor dah pasal balekk . TIPU! grrrr. 

Rasa malas nak pergi nanti pertandingan . Cukup sahaja lah aku tahu jalan . Malas nak tambah beban ! haha. Beban lahh sangat cenggitu . olorhhh . Letihh . Tapiy , yang wa sedih . Homework tak siap lagi ! urghh .. Mata aku dahh mengantukk nihh . Pandang-pandang jugakk katil yang empukk tuhhh. Cisss. Menyampahh tengok katill .

Ahh , Takk kira. Hari nih wa nak tidurr awal . TAK KIRA ! Wa letihh beb .. :'((


----> Homeworkkk wehh ! Byee.


Assalamualaikum ..




Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥