06 February 2012

Oh hoo , Kampung

Assalamualaikum...

Balik sekolah terus bukak laptop dan update lelaju ! haishh . Nasi pun tak sentuh lagi . hehe . ohh , beberapa aku tak update blog . Sungguh rinduu . weee . Kemanakah aku menghilang ? cittt !

Aku balik kampung lahh. Sedapp wehh ! sumpah tak tipu . hee . kampung aku di Kedah . seronok tak terkiraaa. haaa. over-excited pulakk minah ni . harhar . Pernah pergi kedah takk ? Siapa kampung dia di kedah berkemungkinan faham ape yang diorang cakap . 

okkay , kalau balikk  kedah memang wajib makan bihun sup utara  dan cendol pulut Tak sah kalau tak makan. .WAJIB ! Sedapp ohh mengenakan cendol panasss-panas nihh. yess , di Kedah memang panas nak dibandingkan dengan Jertihh. wee

 Tuhh diaa bihun sup . Gambar dari google sebab tak sempat nak snap . ;D


nihh pula cendol pulut . Kalau dekat area-2 kedah nih memang banyakk . Sedap pulakk tuhh ! TAK TIPU

Kalau pergi kedahh jangan lupa cuba yee !ohh , jangan lupa jugakk pulakk udangg . yang tuhh boleh tahan best jugakk ! ;D Itu saja untuk hari nihh . ;D 

Assalamualaikum..


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥