26 January 2012

Cuti-Cuti pun ada kerja !

Assalamualaikum .

hi penduduk bumi sekalian . Apa habaq ? okkay , berbalik kepada tajuk . Cuti untuk kita cuti kan ? hee , banyakk kerja aku . Aku kena siram bunga , basuh pinggan , mop lantai , basuh longkang , vacuum rumah , sapu halaman , tanam bunga . hee , aku tipu je . Itu pun nak percaye !!

Sejujurnya , saya Nur Hafni Iyazi Binti Azni merasmikan bahawa kerja sekolah saya bertambung ! Hooreyy ! citt , poddah ! Hape kess ?

Macam ni lah aku bila mengadap buku ! ;D


Sejujurnya , kerja sekolah itu perlu dilakukan kerana ia boleh menambahkan ilmu pengetahuan kita .
Cikgu tuh dah kira baik dah sebab nak tolong tambahkan pengetahuan  :)
(ada bakat nak jadi PM ? -Bajet-)





P/S : Sebenarnya tak tahu nak update pasal ape . hehe (:
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥