23 January 2012

=,="

Assalamualaikum ..

Hamboiih , hehe . Malas pulak rasanya nak buat homework . pheww. Kalau tak buat mesti dapat habuan . Bila dah dapat habuan mesti menyesal . Tak pasal-pasal nangis sob seb sob seb . Belambakk homework nih sampai bilik pun dah bersepah-sepah dengan bukuu . iskk . Terukk betul . hehe

Kenapa lah cuti 3 hari ? Kenapa tak seminggu je . Bukan ape , nak ringankan beban cikgu je cuti lama-lama . Dapat siapkan homework . Dahh lah komsas aku tak faham langsung . Entah pape . iskk . //Alasan lebih\\
Malam ni nak siapkan nota-nota sejarah dulu . haha . Sempat lagi tangan duk gatai nak update blog . Memang sah kerja sekolah tak siap ! wuwuw =="

ehh , Jangan salahkan ibu mengandung . Tapiy , salahkan anak yang dikandung . haa , ktipu . Apalah yang aku bebel malam-malam nihh . Homework tak siap lagi . adoyaii , bila nak siap kalau aku asyik tangguh je . Asyik facebook . Kejap-kejap blogging . iskk . Terukk betull . hehe .

Buntu bebenor

Masihkah ada waktu untuk ku menyudahkan homework-homework ku bak gunung everast yang tertinggi itu ?ohh , sakit hati jiwa raga betul memikirkan homework ini . Sudah-sudah . Baik aku teruskan buat homework . Macam tuhh baru okkay . kan-2 ?


Waa , aku masih ada 1 hari lagi nak siapkan homework . Esok , Selasa . Lusa , Rabu . iskkk . Kena usaha lebih lah jawabnya . Sedihh betul. haha . Chow , sambung buat homework Sejarah nihh . excitedd lebihh. iskk . Jentik jugak telinga ni kan .. ;)



Assalamualaikum ...


Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥