08 December 2011

Memang Tak ada eh ?

Assalamualaikum ...

okay , dari tadi aku duk asyik cari BLOGSKINS yang tulisannya besar kedabak . Tapiy , tak jumpa . Memang tak ada ehh ? Sebab tulisan terlalu ciput lahh . Nak baca pun dah jadi satu hal . Lepas tu , nak tengok dengan dekat pula dah jadi dua hal . ohh sayam !

YESYESYES ! Aku akui aku tak pandai nak guna blogskin . Dah lah kena main dengan code-code nih pula. aii . Pening  den macam nihh. aiyoo . code panjang berjela. sampai bila tak habis  kut . Okkay . stop. Kepenatan sudah setelah menggila dengan sepupu-sepupu yang girl . BOY tiada dalam list . :D. Tapi , aku tak nak cerita pasal benda tuh.

Seriously , jumpa blogskin yang comel GILOS . Tapi , Tapi , tulisan kecik macam habuk serta dengan kuman sekali . Wahh  ! tension .. Try edit dekat font . Tak jumpa cari . berganda tension . OHH ! haha. mengada.okkay .. takpa lahh . kat sini jahh  . aku mampu taip . :)

Assalamualaikum :D



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥