07 December 2011

MATI-MATI , aku ingat tak jadi

Assalamualaikum ..


pheww. Tadi aku debar giloss tahu dakk . Sedang kawan aku ajar camne nak letak LIKE button dekat post aku pun try preview.. Suddenly (ceh , ayat tak tahan blah) tak jadi . so , aku decided terus jer save. Tapiy , lepas naK bukak link blog sendiri . Malangnya , tak jadi .. wahh .banyak kali refresh dowhh . But , tetap tak jadi .

Aii . benda nihh . FUH! okkay , fine. aku terus pergi tukaq komputer. Dah tak tahan lagi . tapiy , tapiy , stilll tak jadi . ohh sadisnya rasa ! :'(. Dia keluar natang apa entahh. Macam blog aku tak found lah kononnya kat google. HOI! Blog aku wujudlah..

Dengan gigih , aku pergi tukar komputer dan Allhamdulillah , akhirnya jadi jugakk . fuhh !! MATI-MATI  aku ingat blog aku takde dan selamat ke rahmatullah . But , masih ada. FuhH ! Selamat. Actually , tu je nak cerite. HAHAH ! hoho. banyak kerja lagi yer .. bye-2. ~_~

Assalamualaikum
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥