28 December 2011

Back To School !!






Hoho . Tak lama lagi sekolah dah nak buka . Semua dah bersedia ? haha . macam mana dengan barang-barang sekolahh . Dah lengkap ka ? Yang aku punya dah lengkap kut ? -.- . Tak sabar rasanya nak tunggu sekolah . Dalam beberapa hari lagi sekolah akan dibuka ! Yeay ! haha . Aku belajar dalam suasana baru . urm . macam manalah nanti sekolah baru aku ? entah best ke tidak ! haha . Macam-macam lahh :)

Abaikan banner burok tuh. hoho . Seronok kut bila bukak sekolah nanti . Yayaya ! aku memang suka pergi sekolah punn . Aku memang suka homework . haha. ye dak ? Yerlakan . Aku dah bosan duk rumahh . Pheww. Menternak lemak kat rumah . Bukan nak menyapu ka . Apa ka. Nihh 23 Jam 60 minit duk mengadap laptop . Hampehh ! Makan pun tak berhenti-henti . Ni ke perempuan ? haha ! Lantakk aku la !

Dan juga . Dapat kawan baru , cikgu baru . ohh . 2012 please be good ! xD .  Inilah kerja aku . Meng-edit blog . ahaks ! yerlakan bosan tak tahu nak buat apa ! aii . Apalahh budak nihh sorangg . ohh ! baru aku ingat . hari ni aku tetiba rajin nak update blog . wink wink ;) . padahal aku MALAS. Tapiy , aku takmau bagi blog aku usang . Makk aihh ! Takut hantu duk bergayut kat blog aku ! TAKUT !! ahaks.

Hoho. Aku memang merapu punn . Bukan kadang-kadang merapu . Tapiy , selalu aku merapu tak tentu hala . Tengok cerita tak sedih pun duk menangis sob seb sob seb. hoho  Tipu ! haha. urm. excited nih nak pergi sekolah ! ahaks, okkay ! Pening bebenor den nak cerita panjang . muahaha ! okkay . di sini jer . Malas nak cerita panjang . Kang takde pulakk orang yang baca . Nanti duk menangis sob seb sob seb bawah katil ! ahaks memang sah budak manja kalau cenggini ! kbye .. wink wink ;)



Assalamualaikum :D




Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥