29 December 2011

Aku Yang Senyum . Kau kesah ?


hoho . Tajuk macam terancam gitu . Tetiba terfikir nak tulis cenggini . Aku pelikk lah dengan manusia-manusia sekarang ni . Asal aku senyum jer mesti ada yang tegur sampai ade yang tergolek-golek gelak atas lantai .Tak patut betullah . Anehh :/. Buruk sangat ke hah aku senyum . Atau kau je pelikk ? aiyooo . hairan betul aku . Sampai berkerut dahi aku nihh. Pheww.

Salah satu contoh orang tegur aku . HAHA ! ayat cam apa entah . : 

"kenapa kau senyum macam tu ? HAHAHA ! " 

Tak senonoh betul . Dah lah ketawakan aku . Kebanyakan dalam fb lahh tegur aku macam tu. Tak kira aku kenal ke tidak . Main melantak jer kerja . Apa nak jadi . Ke gigi aku JONGANG?? ohh tidak ! Aku rasa macam down betul .. :((

hah , ni ada lagi kawan aku tegur . Tapi , yang ni aku fine ja . :

"ehh , nape hah kau senyum nampak gigi cengini ? Macam takda cara lain nak senyum . "





sabor jer la. haha ;) . Aku yang senyum kan !




Nih aku senyum . Pelikk kahh ? huhu.

Pelik ke hah ? okkay . kalau pelik angkat kedua-2 belah kaki . haha . Kalau tak pelikk . Senyum macam aku . haha . choww dulu . Bye .

Assalamualaikum




Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥