23 September 2011

Dislike New Facebook ):

Kata benci terhadap facebook baru :( .. Aku tadak tau nak mula dengan
apa . s0, aku mula dengan ayat tu jer laa . Facebook yang baru ni tak
reti nak berstyle langsung .. Bukan bertambah baik . Malah lebih
memeningkan pengguna facebook . Manakah T0P NEWS ? Manakah
MOST RECENTS ?? Aku betul - betul bencikan facebook sekarang .
Tetapi , walaupun benci aku tak jemu online Facebook .

Online facebook memang membosankan . Tapiy, walaupun demikian ..
aku tetap nak online. *ayat skema* Tetap nak tengok notify .. Tapiy, aku 
tetap tak suka facebook sekarang .. Berubah lah facebook supaya jadi
kepada yang asal .. Yang aku bengang nyer .. Apabila kita dah tukar jadi
facebook yang lama . Ia akan jadi yang asal pulakk . Geram aku rasa ..
Kenapalah Mark Zuckerberg buad camni . Macam dia dah tak nak kasi
orang guna facebook jer. Geram aku rasa ..

Tapiy - tapiy , walaupun seronok guna facebook .. tapiy, aku tetap benci
facebook yang sekarang .. Tak pandai langsung nak bergaya ..  Makin
menyampah aku .. Tapiy, aku tetap guna facebook jugakk walaupun
berubah jadi hodoh . haha.. facebook famous . Tapiy, aku tadak tahan
yang orang suke facebook sekarangg. perghh.. haha .. Aku nak chow dulu
larr yer.. Next tyme aku update blog lagi..  :) . Assalamualaikum
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

8 comments :

Saya memerlukan komen anda ♥