22 September 2011

Bergaduh semasa sendiri :/

Assalamualaikum  ...


Mungkin tajuk ni dah kebiasaan bagi korang semua .. Mestilah pernah gaduhh .. Aku ada
gaduh dengan budak tuu.. Mula - mula 1 orang jer yang aku gaduhh .. Dan skunk . Habis
melibatkan geng .. Antara 1 orang geng aku dengan geng budak ni.. 1 orang gaduh semua
jadinya gaduhh .. Aku bukannya nak cari pasal p0wn dengan dia sebenarnya . Aku cuma
nak tanya kenape buad emua ni .. Kenapa cari gaduh dengan dia .. Dan 1 orang ahli geng
dia mari menyampukk . Kitorang ni dah tadak tahan .. s0, bermulalah disitu pergaduhan ...


Aku tak minat lah bergaduh dengan orang ni .. Habis mulut bising sebab bergaduh .. Tapiy,
naseblah jugakk sebab tyme tu kita still merdekaa . Kalau tak habis lahh .. Kita gaduh macam
tak ingat dunia .. Apa yang nak kata semua keluar dari mulut. Bahasa kesatnya . Semualah
keluar dari mulut .. Tapiy, aku tadak lah pulakk nak kata yang buruk - buruk . tak tergamak !
Kerana nila setitik rosak susu sebelanga .. Tulah jadinya ..  Semua yang kena ..


Tapiy , penutup nya .. Tyme balik aku terserempak dengan seorang geng dia .. Geng dia
pandang - pandang aku .. Aku ape lagi . Aku hulurkan jerlah tangan aku tanda nak mintak
maaf .. Nasib , dia maafkan aku .. Aku p0wn tak minat nak bergaduh dengan orang lama -
lama. Nanti berbaik jugakk .. Kat rumah aku teringat pulakk dengan seorang lagi budak
yang aku bergaduh jugakk .. Aku hantar SMS dekat dia .. Dia maafkan aku jugakk ..
Happy aku rasa sebab dah tak bergaduh dengan diorang .. Dan dia tak salahkan aku
jugakk akibat pergaduhan tu .. Bersyukur lah sangad - sangad aku rasa ..Aku pown dah
nak ch0w dulu errkk. next tyme  pulakk . Tangan dah letih sangad - sangad menaip  tak
berhenti . Bye - Bye !!



HAPPY ENDING !! ;P
Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥