14 September 2012

annyeonghaseyo

Assalamualaikum.

Hari ni , saja merajinkan diri untuk update blog. Padahal isi kosong jerk. 

Sekarang ni , aku dah mula minat korea. Seriously , selalu jugaklah aku dengar lagu korea. Tapi , lagu Oppa Gangnam Style tu takdek pulak aku nak dengar. Kawan aku ni minat la korea , mungkin lah kan virus korea dia berjangkit dengan aku.. Susah-susah .

And , lagu korea tuh best lah jugakk . Sebab tuh aku suka dengar . he he . Kawan aku lah yang banyakk cerita tentang korea. Sebab tuh lahh dengan aku sekali jadi addicted. Cehs. 


Yahh , Aku minat CN Blue. Pada asalnya , aku minat Yonghwa je. Bila tahu Yonghwa ni ahli CN Blue terus cari lagu2 CN Blue. Perghh , bestt woo lagu dia. Serious tak tipu ok..

Running man punya pasal aku minat jugaklah dengan Bigbang. Tapi , aku suka CN Blue lagi . hee , aku tengok running man n tiba2 jerk minat dengan Si GD nihh. Aku suka rambut dia yang macam keluarr tuhh dalam running man. heeee . :D

Sekian ,

Assalamualaikum.

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥