03 April 2012

Exam , hmm :((

Assalamualaikum ...

Hari ni aku ada Exam sampai hari khamis . Aku periksa BM , Math & Sejarahh . susahh gila weiii . Yang paling susah , SEJARAH !

Hari ni aku memang tension yang teramatt . Tension dengan budak kelas aku 1 hal . Lepastu masih tak puas hati dengan budak kelas lain yang datang bertandan kat kelas aku semata-mata nak buat kecohh . baikk tak payah datang . buat sengal je telinga aku ni ! hushhh ,

Esok ada exam lagi . hmm , tak sabarnya nak habis exam . HAHA ~ nampak sangat aku ni pemalas kan ? lantakk jer lahh . Agak-agak sejarah result aku okkay ke tidak eh ? huh , insha-Allah okkay . :((

P/S : Perasan tak blog aku berubah ? hehehe :)

Assalamualaikum ..

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥