15 April 2012

Cita-Cita

Assalamualaikum ...

ehem-ehem . Mari aku menceritakan serba sedikit tentang cita-cita aku . hehe.
masa aku berumur 6 tahun aku teringin sangat nak jadi seorang pelakon . Mana taknya . masa umur 6 tahun tu aku dah reti main game tauu . Asal mengadap komputer jer aku pot pet seorang diri . konon-kononnya sedang berlatih .tapi , aku pot pet dalam omputih tau .boleh feeling-feeling angelina jolie sikitt.. Satu hari , aku punn terkedek-kedek pergi cerita dekat ibu aku . tapi , hampa :( . Ibu aku cakap jadi pelakon tak elok , berdosa. Sebab pegang-pegang macam takdak batas. Jadi , aku pun membatalkan hasrat ku untuk menjadi seorang pelakon. ecececeh .

Bila dan besar sikit . Kalau tak silap aku masa aku darjah 4 aku nak jadi arkitek. sebab aku nak buat rumah besar-besar biar kasi muat semua family aku . hehe .Tapi , malangnya , aku tak reti nak melukis. Dengan bangganya aku membatalkan impian aku untuk menjadi arkitek . hehe. bantaiii je.

Dannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn . aku rasa inilah cita-cita aku yang palingggg akuu sukaa . yesss . Nak tahu dok? hehe. Jeng-Jeng-Jeng .

yeahhhh , aku nak jadi seorang doktor .Tak kisahlah doktor ataupun doktor gigi. hehe. Uniform doktor memang awesome gila ok. Nampak smart jee . heee . Aku masuk PBSM sebab teringin nak pakai uniform macam doktor.. yeahhh ! Aku berharap suatu hari nanti aku akan jadi doktor , insha-Allah . :) *senyum sampai telinga*

Ambition is a dream 

Assalamualaikum.

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥