08 March 2012

okkay , CUTI

Assalamualaikum ...

hoho , ramai yang ber-GEMBIRA kan , kan , kan ? aumm . Termasuk aku . horreyyy ! *senyum sampai telinga* . Tapiy , homework tetap banyakk ! pheww . sabarr jer lah joyahh ehh . T.T

Tetapi , ramai jugakkan pelajar-pelajar yang habis periksa ? hoho . Aku periksa lepas cuti . perghhh , rasa macam tak best . Sebabnya kalau periksa lepas cuti . tup-tup hari last periksa tuhh bolehh rehat kan minda yang dahh sememangnya FULL. ahak ! banyak lah aku complain . hoho

Esok , aku nak ke KL ! bukan seorang diri . Dengan keluarga aku leww . hihi . insha-Allah kalau aku sempat aku akan meng-updatekan blog inii . aumm ! So , nikmatilah cuti anda kalau yang cuti lahh . eheh. :)

PSST ! Aku memang suka post gambar makanan ;)


Assalamualaikum ..





Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥