23 February 2012

Takut.

Assalamualaikum

Aku rasa semua orang ada perasaan takut *yakin*. Ataupun , engkau yang sedang membaca blog aku nih takde perasaan ?

Ada ke situasi macam nihh ?

Click untuk tumbesaran
Ade ke situasi macam ini ?

 wahh-3 . Hebat bebenar yer minah nih nak cari harimau seekor . Mungkin , kita pernah tonton dalam youtube ke atau sebagainya . Ada seorang manusia nihh boleh peluk dan cium harimau .
Tapiy , minah nih pun nak cium dan pelik harimau jugak ke ? Tak takut ke ? Atau saje cari nahas ?

Aku pun teringin nak cium dan pelik harimau . Tapiy , taklah terlampau sampai nak pergi cari seekor dalam hutan tuhh . ishh-3. Jangan harap aku nakk ! Takutt

Haha . Aku pun tak tahu . Wallahualam .


P/S : Abaikan doodle itu .

Assalamualaikum..



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥