26 February 2012

Sekolah.

Assalamualaikum...

Sekolah . Kadang-kadang aku rasa pening tentang sekolah . Dalam 1 hari mesti aku stress pasal sekolah . Aku rase serabutt . Kalau diingatkan semua darjah 6 better lah dari tingkatan 1. Kadang-kadang bila nak pergi sekolah aku rase down sangat .

Aku rasa peluk bantal golek kat rumah lagi best daripada ke sekolah . Tapi , diingatkan lagi mase cuti akhir tahun tu , aku sendiri yang tak sabar-sabar nak ke sekolah menengah .Konon-konon nak jumpa kawan baru , cikgu baru bagai. Kononnya lah . Tapi , hambek kau ! aku ingatkan best ! rupanya tanpa kawan yang dulu memang tak best . Sob Sob ! :(



Kadang-kadang aku fikir , kalau sekolah lain same tak dengan sekolah ni ? Ataupun sekolah lain lebih seronok daripada sekolah aku sekarang ? Dulu , aku jugak yang terhegeh-hegeh nak bersekolah di sekolah ni . Tak pernah terfikir langsung nak sekolah lain . Sampaikan bila dapat surat tawaran duk melompat-lompat macam monyet orang gila. !

Memang berbeza tingkatan 1 dengan darjah 6. homework belambak . Aku ni jenis yang kurang pandai membahagikan masa. so , kadang-kadang pukul 4 pagi aku bangun semata-mata nak siapkan homework . ahh , bedal je lahh daripada tak siap . Takpa , aku redho .


Pernah terfikir nak tukar sekolah . Tapi , tengok atas result peperiksaan OTI 1 nanti . Insha-Allah dapat . Kalau boleh memang aku nak lah . *berharap* ehh , doakan aku okkey ? Tapi , kalau tak dapat aku redho jer lah .  :)

Assalamualaikum 



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥