15 February 2012

Sejak dua Menjak Tiga Menjak Empat menjak .

Assalamualaikum ..

Hai-hai. Lama tak update blog . Rindu hee ;D . Sejak beberapa menjak nih aku tersangat lah busy kemain sehingga mengalah Perdana Menteri kita. *hamboii nyampah*

Kelmarin , bukan main tanam azam nak update belog konon. Tapiy , tidak diizinkan oleh Allah . Bukan   sibukk.Tapiy , sengaja menyibukkan diri sendiri sambil main congkak diluar rumah.aumm . ehh , sejak bila rumah aku ade congkak ?? Pelik bin ajib bin lampu aladdin lah ! :3



Esok ada sambutan maulidur rasul .. so yeah ! Tentu sekali tak belajar . Yippi hoorayy Memang tabiat murid-murid gembira apabila ke sekolah dan tak belajar sama sekali .! haha . Memang lah tak belajar tapiy , homework mesti adee . Parah sungguh.

Kalau dulu selepas UPSR , nak update blog sampai beratus-ratusan pun takpe . ye dok? dah bebas dari jail zaman kanak-kanak lah katakan. Tapiy , itu dulu . Buat masa sekarang , aku nak bincangkan tentang sekarang bukan dulu lagi . ehh , boleh faham ?

Yeah , busy-busy-busy-busy-busy . Nasib baik sempat siapkan homework kat sekolah tadi. Alasannya sebab semalam b-l-a-c-k-o-u-t . pheww, nasib aku sangat lahh yang terbaik dan akan menjadi baikk . Aminn :))

Assalamualaikum



Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥