28 January 2012

Seronoknya Kalau Ada Kawan . =.="

Assalamualaikum.

Aku tulis entry nih bukan untuk meraih simpati .mintak untuk korang semua kawan dengan aku . Dan Pergi mana aku pergi .Ini bukannya pentas untuk pilih kasih jugak . Memang bukan lah ! . 

Act , dekat area rumah aku ni takda kawan . Kawan adik aku yang darjah 5 tuh je yang ada. Takkan setiap kali diorang main bola aku nak pergi main jugak . Takkan setiap kali diorang main perang-perang aku nak pergi buat pistol satu dan kemudian join sekali . TAK AKAN !

Aku cuma perlukan seorang teman untuk teman aku diwaktu petang . aceyhh , ayat melampau ! Aku jarang keluar rumah waktu petang kecuali pergi kedai T'shoppe yang berhampiran . Sebab aku takdak kawan. Kalau aku keluar pun takkan nak pergi kacau konco-konco adik aku . Konco ?? hampeh !



"Malas noh cek nak pi keluaq petang-2 kalau takdak kawan. Hingaq kalau cek keluaq rumah nanti ." Ayat lghorat utara . ehh , jangan ingat orang macam aku tak reti cakap utara . haa , kampung aku kat kedah kalau hampa nak tauu ! haha. Btw, lama tak balik kampung . ;P

Malas nak cerita panjang-2 . chawww bebb. bye.

Assalamualaikum

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥