22 January 2012

Ehem . Ehem

Assalamualaikum .

Aku baru je sampai di rumah syurgaku ini pada pukul 3.52 . amboii , aku hafal tau pukul berapa sebab nak update kat dalam blog ni . haha . Bangga betul . Aku kemana kah ? haaaa , baru-baru ini aku dan keluarga aku ke PARIS Cameron Highland dan Perak . Best jugakk .

Sebenarnya , nak ke Cameron je . Tapiy , entah celah mana boleh sesat ke rumah Sepupu ayah aku . haha . Memang tidak dirancang . Habiss bakar duit aku sebab beli itu ini . waaa , sudah takde duitt nihh . Sedihh betul . haa , nanti lah aku letak entri ada gambar aku melancong sana sini. Mungkin esok kut .

Saje je aku ni malas nak sambung USB ! Letihh lah . Dah lah homework berlambak kena siapkan . Aduihh . Kenapa lah tak cuti seminggu . Sedihh . waa , aha . di sini jer lah . Nanti bosan pulak baca panjang-panjang . Dah lahh entah ape-ape aku nih , hehe . Bye .

Assalamualaikum .

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥