03 January 2012

Back To SEKOLAH




Tadi , first time sekolahh memang best . Yerlakan first time masuk sekolah menengah . Mula-mula menjejakkan kaki . Rasa macam taknak masuk sekolah . BErdebar . Tak tahu nak pergi kemana . haaa , nasib baiklah jumpa dengan kawan . Bolehlah ada orang nak teman aku . Nasib tak panggil mak sob seb sob seb ! Nanti muka ni nak taruh kat mana aku takk tahu dah =.="

Hari ni seperti yang aku katakan ada orientasi . Duduk dalam dewan . haa , serious mengantuk jugakk . Tapiy terpaksa lah tahan demi untuk kebaikan sendiri . :D Dan , memang penat lah . Balik sekolah terus salin baju , makan dan terus tidur . Letih lahh katakann :) . Tapiy , apa-apa pun memang best pergi sekolah tadiii . Ramai kawann dowhh aku dapat. haha . :)

Dann , mungkin , blog ini akan jarang-2 diupdate . Kalau aku update pun mungkin masa cuti sekolahh . Ya , terutama hari JUMAAT & SABTU blog ini akan di-update .Itu pun kalau aku tak busy . Kalau aku busy tak di-update lah jawabnya kan . ahaks ! YES ! aku nak tumpu pada pelajaran . Tingkatan 1 mungkin susah sikit . Tak macam darjah 1 . hehe . ohh ya , twitter dan tumblr pun mungkin akan dihentikan .



No tumblring , Fesbuk , Tweeting dan blogging . HAHA ! Amaran yang tidak tegas :)




Dan online pun mungkin jarang-2 . Dan mintak maaf jika aku terbuat silap . Harap dimaafkan . Yang baik datang dari ALLAH dan yang buruk datang dari aku sendiri . Wahh ! Macam guru besar sedang berucap tapiy , aku pulakk yang sedang tidur di belakang . ahaha . Tipu . Dan orientasi dijalankan selama seminggu . ehh , itu pun perlu cakap ? haha . Okkay , dah tak ada apa nak cakap . Bye .

Assalamualaikum 

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

No comments :

Post a Comment

Saya memerlukan komen anda ♥