17 September 2011

TAMAT !!

Hey guys ...

Apa yang rancak sangat >.< .. Okkay.. Aku nak cakap yang UPSR dah TAMAT !!
Siapalah yang tak gembira apabila UPSR TAMAT .. Mestilah gembirakan ..
Hati menari-nari .. Buku ditolak ke tepi.. hehe .. Tapiy, betul aku cakap .. Tyme exam
UPSR tu.. Best giler tauu.. Mule2 berkumpul . Aku nerv0us gilakk.. Dan nak pengsan
p0wn ada.. Ternyata.. Tak seteruk yang aku sangka. Orang kata kacang jer UPSR ..
Aku tadak nak kata.. huhu .. Hati rancak duk berdebar - debar . Tadak papa yang
berlaku p0wn. Aku jer ni yang ikutkan perasaan .. Yerlakan. Habis UPSR tadak 
apa nak buat .. Yang aku tau ... Online Fesbuk .. Bergambar . Tuje yang aku buat .
Tadak papa nak buat .. Kan cikgu kata boleh enj0y.. Aku hanging 0ut dengan kawan
- kawan .. Ser0n0k yang aku b0leh kata .. Tapiy - Tapiy , aku terfikir la jugakk .. Nanti
naek menengah , takkan nak tinggal kawan kita ?? >.< aku tak mau .. Aku sayang depa.
Depa sibling aku di sek0lahh .. Mak aii.. Tak mau laa.. Tak best dapat kawan baru ..
Mesti perangai lain punya .. Tapiy, apap0wn. aku mau enj0y sama depa puas2..  Biar
banyak kenangan . MERDEKA TETAP MERDEKA !! Aku tetap merdeka jugakk.
Selamat merdeka yakk depa sekalian yang abeh UPSR !! Aku harap dapat laa result
yang cemerlang untuk buad baik ke Ibu Bapa !! MERDEKA !! MERDEKA !!

Takkan bace jer ? Like atau komen lah sikit :)

2 comments :

Saya memerlukan komen anda ♥